بارگذاری...
خیابان فردوسی - مرکز تجارت جهانی فردوسی
02161908

طراحان تجارت جهانی   طراحان تجارت جهانی   طراحان تجارت جهانی   طراحان تجارت جهانی   طراحان تجارت جهانی   طراحان تجارت جهانی   طراحان تجارت جهانی

طراحان تجارت جهانی

طراحان تجارت جهانی

 

طراحی داخلی ساختمان جزو مواردی است که بیشترین تاثیر را بر روی زیبایی و جذّابیت ساختمان دارد و می‌تواند نظر مساعد خریداران و بازدید کنندگان ملک را جلب کند. بازسازی و طرّاحی داخلی منزل شاخه‌ای گسترده و پیچیده در رشته‌ی معماری می‌باشد و طرح‌ها و نقشه‌های جدیدی به صورت دائمی برای تغییر دکوراسیون خانه به دنیای دکوراسیون معرّفی می‌شوند و این مسئله موجب بوجود آمدن سوالات و ابهامات بسیاری در ذهن مردم نسبت به طرّاحی داخلی ساختمان شده است. در ادامه قصد داریم تا ضمن ارائه‌ی اطلاعاتی در رابطه با دکوراسیون داخلی و انواع دکوراسیون داخلی خانه، نکاتی را نیز در مورد ویژگی‌های خدمات شرکت طرّاحان تجارت جهانی به شما عزیزان ارائه دهیم و شما را بیشتر با ویژگی‌های خدمات خود آشنا سازیم.

 

طراحی داخلی ساختمان

طرّاحی داخلی ساختمان یکی از شاخه‌های مهم در رشته‌ی معماری است

طرّاحی داخلی ساختمان چیست؟

طرّاحی داخلی ساختمان شاخه‌ای از رشته‌ی معماری و طرّاحی ساختمان محسوب می‌شود که هدف اصلی آن بهبود فضای داخلی منزل با استفاده از جدید‌ترین و بهترین الگوهای ارائه شده در این زمینه است. طرّاحی داخلی از اهمیّت بسیاری در زیبایی منزل برخوردار است و استفاده از تجربیات تیم‌های متخصص در این زمینه می‌تواند کیفیّت نتایج بدست آمده را به میزان قابل توجّهی افزایش دهد و رضایت کامل شما را جلب نماید. طرّاحی داخلی ساختمان با بکارگیری الگوهای موجود و یا طرّاحی الگوها و طرح‌ها جدید به ارتقاء کیفی فضای منزل شما کمک خواهد کرد و زمینه‌ی راحتی بیشتر شما را فراهم خواهد نمود و به این دلیل است که امروزه کم‌تر پروژه‌ای در زمینه‌ی ساخت و ساز و یا بازسازی ساختمان را می‌توان یافت که در آن از الگو‌های دکوراسیون در فرایند‌های مرتبط با افزایش زیبایی منزل استفاده نشده باشد و این مورد اهمیّت و کاربرد بالای شاخه‌ی طرّاحی داخلی ساختمان را بیش از پیش نمایان می‌کند. با این حال، بهتر است به این نکته توجّه داشته باشید که بازسازی و طرّاحی داخلی منزل بدون کمک متخصصین رشته‌ی معماری و طراحی امری غیر ممکن است زیرا این فرایند دارای پیچیدگی‌ها و ظرافت بسیاری می‌‌باشد و مرتکب شدن کوچک‌ترین اشتباهی در این زمینه می‌تواند جذّابیت فضای منزل شما را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل، به شما توصیه می‌کنیم که در هنگام انتخاب تیم طرّاحی فضای منزل خود از خدمات بهترین شرکت‌های فعّال در این زمینه استفاده کنید تا نتایج بدست آمده بتوانند رضایت کامل شما را کسب کنند.

 

طراحی داخلی ساختمان

اجرای طرّاحی داخلی ساختمان بدون کمک متخصصین طرّاحی امری غیر ممکن محسوب می‌شود

چگونه می‌توانیم بهترین شرکت را برای طرّاحی داخلی ساختمان انتخاب کنیم؟

فاکتورهای بسیاری باید در هنگام انتخاب بهترین شرکت طرّاحی داخلی ساختمان در نظر گرفته شوند تا مشتریان بتوانند نتایج قابل قبولی را از همکاری خود با شرکت مورد نظر کسب کنند. مواردی مختلفی همچون: برخورداری از تجربه‌ی بالا در زمینه‌ی بازسازی و طرّاحی داخلی منزل، استفاده از مواد اوّلیه باکیفیّت و استاندارد، مناسب بودن قیمت خدمات، ارزیابی دقیق نیاز‌های مشتریان و ارائه‌ی طرح‌هایی متناسب با توانایی‌ مالی آن‌ها، استفاده از دانش و تجهیزات بروز و مدرن برای ارائه‌ی خدمات، استفاده از نیروهای متخصص و کارآزموده و ... باید در هنگام انتخاب شرکت طرّاحی داخلی ساختمان در نظر گرفته شوند تا نتایج بدست آمده در سطح قابل قبولی قرار داشته باشند. با این حال، بدون شک می‌تواند ادّعا کرد که شرکت طرّاحان تجارت جهانی بهترین انتخاب در این زمینه محسوب می‌شود زیرا این شرکت علاوه بر برخورداری از ویژگی‌های ذکر شده همواره جدید‌ترین و بهترین انواع دکوراسیون خانه را به مشتریان خود ارائه کرده است و این ویژگی یکی از دلایل موفّقیت روزافزون این تیم متخصص در زمینه‌‌هایی همچون: بازسازی و طرّاحی داخلی منزل و دکوراسیون ساختمان دوبلکس می‌باشد و شما با بهره‌مندی از خدمات ما می‌توانید تمامی نیاز‌های خود را با کیفیّتی ایده‌آل و مطلوب برطرف نمایید و تجربه‌ای زیبا از همکاری با این شرکت طرّاحی داخلی ساختمان را به یادگار داشته باشید.

 

دکوراسیون داخلی خانه

می‌توان از طرح‌ها و الگوهای مختلفی برای تغییر دکوراسیون خانه استفاده کرد

انواع دکوراسیون داخلی خانه کدامند و چه نکاتی در این رابطه وجود دارند؟

طرح‌ها و الگوهای بسیار متنوّعی با پیشرفت صنعت طرّاحی داخلی ساختمان به بازار عرضه شده‌اند و در برخی از مواقع امکان تشخیص تفاوت‌های الگوهای ارائه شده امری بسیار دشوار و طاقت فرسا محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید با تعدادی از انواع دکوراسیون داخلی خانه آشنا شوید و اطّلاعاتی را در این زمینه کسب کنید.

طرّاحی داخلی ساختمان با استفاده از الگوهای مدرن:

الگوهای مدرن جزو رایج‌ترین و محبوب‌ترین الگوهای طرّاحی داخلی ساختمان محسوب می‌شوند و افراد بسیاری وجود دارند که این طرح‌ها را برای افزایش زیبایی و حسّ راحتی منزل خود استفاده کرده‌اند. در طرح‌ها و الگوهای مدرن بیشتر از ابزارها و المان‌های ساده و بدون پیچیدگی خاص استفاده می‌شود و موارد مختلفی همچون مبلمان‌های مدرن و یا میز‌های ناهار خوری استیل یا شیشه‌ای جزو اجزای محوری در این نوع طرّاحی محسوب می‌شوند. الگوهای مدرن با آپارتمان‌های کوچک و یا منازل دارای طرّاحی باز سازگاری بسیار بالایی را دارند و می‌توان از طرح‌ها و نقشه‌های بسیاری برای طرّاحی داخلی ساختمان در اینگونه شرایط استفاده کرد. در کل، طرح‌های مدرن و نیمه صنعتی از اصولی ساده و بدون پیچیدگی تبعیّت می‌کنند و استفاده از اشکال هندسی مختلف در این الگوها به وضوح قابل رویت است. با این حال، اجرای طرّاحی داخلی ساختمان به این سبک نیازمند برخورداری از تجربه‌ای بالا در زمینه‌ی بازسازی و طرّاحی داخلی منزل می‌باشد و از آنجایی که متخصصین شرکت طرّاحان تجارت جهانی تاکنون پروژه‌های بسیاری را در این زمینه اجرا کرده‌اند، این شرکت بهترین انتخاب برای پیاده‌سازی الگوهای مدرن و شیک محسوب می‌شود.

 

طراحی داخلی ساختمان مدرن

سبک‌های مدرن از محبوبیّت بیشتری در میان مردم برخوردار هستند

 

طرّاحی داخلی ساختمان با استفاده از الگوهای مینیمال:

طرح‌ها و الگوهای مینیمال از دیگر مواردی هستند که می‌توان از آن‌ها برای طرّاحی داخلی ساختمان استفاده کرد و زیبایی نتایج حاصل از این سبک می‌تواند حیرت شما را برانگیزند. این نوع دکوراسیون دارای شباهت‌هایی به سبک مدرن می‌باشد ولی شدّت برخی از ویژگی‌ها همچون استفاده از طرح‌های ساده و حذف عناصر اضافی در این نوع سبک معماری بیشتر است و این ویژگی موجب متمایز شدن آن از الگوهای مدرن طرّاحی داخلی ساختمان شده است. استفاده از رنگ‌های خنثی از دیگر عناصر طرّاحی مینیمال می‌باشد و حتّی در برخی از موارد پیشنهاد شده است تا از رنگ‌های متضاد برای اجرای این الگوها استفاده شود و قرار گرفتن این ویژگی‌ها در کنار یکدیگر موجب تبدیل شدن الگوهای مینیمال به انتخابی مناسب برای تغییر دکوراسیون منزل شده‌ا است. اگرچه اجرای این الگوها هزینه‌های شما را افزایش خواهد داد ولی تیم طرّاحان تجارت جهانی با استفاده از مواد اوّلیه باکیفیّت و ارزان موفّق شده است تا هزینه‌های اجرای این نوع پروژه‌ها را به میزان قابل توجّهی کاهش دهد و شما با انتخاب ما می‌توانید از این مزیّت مهم در هنگام استفاده از الگوهای مینیمال برای طرّاحی داخلی ساختمان بهره‌مند شوید.

طراحان تجارت جهانی

در طرح‌های مینیمال قسمت عمده‌ای از جزئیّات دکوراسیون حذف می‌شوند و استفاده از اشکال هندسی مختلف در این نوع طرّاحی امری شایع است

 

استفاده از الگوها و طرح‌های کلاسیک برای طرّاحی داخلی ساختمان:

الگوها و طرح‌های کلاسیک از دیگر ایده‌‌های جذّاب و محبوب در زمینه‌ی تغییر طرّاحی داخلی ساختمان هستند و مردم نظر مثبتی را نسبت به استفاده از این طرح‌ها دارند. در این نوع طرّاحی از رنگ‌های تیره و لوازمی با ساختار قدیمی برای ارتقاء دکوراسیون استفاده می‌شود و اجزایی همچون مبلمان دارای نقشی محوری در این نوع طرّاحی می‌باشند و از مبلمان‌ چرمی با رنگ‌های تیره در این سبک بیشتر از سایر انواع دکوراسیون استفاده می‌شود. همچنین، پوشش دیوار‌ها از دیگر مواردی است که در القای حسّ کلاسیک در طرّاحی داخلی ساختمان از اهمیّت بسیاری برخوردار است و استفاده از الگوهای آجری و یا کاغذ دیواری‌های دارای طرح‌های کلاسیک و قدیمی در القای بهتر این حس در مخاطبان تاثیرگذار است. اگرچه گردآوری این موارد در نگاه اوّل امری غیر ممکن به نظر می‌رسد ولی طرّاحان و معماران شرکت طرّاحان تجارت جهانی از تخصص و تبحّر بسیار بالایی در زمینه‌ی اجرای طرح‌های کلاسیک برای تغییر طرّاحی داخلی ساختمان برخوردارند و این ویژگی موجب تبدیل شدن این شرکت به بهترین گزینه برای اجرای این سبک از معماری شده است.

 

طراحی داخلی ساختمان

متراژ بنا جزو فاکتور‌های موثّر در طرّاحی داخلی ساختمان است

چه نکاتی باید در هنگام طرّاحی داخلی ساختمان در نظر گرفته شوند؟

متراژ ساختمان:

متراژ بنا یکی از عوامل موثّر در نحوه‌ی طرّاحی داخلی ساختمان می‌باشد و می‌تواند هزینه‌های دکوراسیون منزل شما را تحت تاثیر قرار دهد. خانه‌های کوچک و متوسّط معمولاً تناسب مناسبی را با الگوهای جدید و امروزی دارند و می‌توان انواع سبک‌ها را با کمی تغییر و انعطاف در اینگونه خانه‌ها اجرا کرد ولی با این حال، خانه‌های با متراژ بزرگ نیز گزینه‌های بسیار مناسبی برای اجرای طرح‌های مدرن با سبک معماری باز محسوب می‌شوند و دست طرّاحان در استفاده و یا عدم استفاده از عناصر معماری در این خانه‌ها باز‌تر است. بطور کلّی، متراژ خانه جزو موارد تعیین کننده در هزینه‌های کلّی طرّاحی داخلی ساختمان است و باید به این نکته توجّه داشت که همواره می‌توان با صرف هزینه‌ای مناسب نتایج قابل قبولی را در خانه‌هایی با متراژ‌های مختلف کسب کرد.

 

هزینه طراحی داخلی ساختمان

با انتخاب مواد اوّلیه مناسب می‌توان هزینه‌ی طرّاحی داخلی ساختمان را به میزان قابل توجّهی کاهش داد

هزینه‌های در نظر گرفته شده برای طرّاحی داخلی ساختمان:

هزینه‌ی در نظر گرفته شده برای طرّاحی داخلی ساختمان یکی دیگر از عوامل موثّر در انتخاب نوع طرّاحی می‌باشد و سوالات بسیاری در این زمینه وجود دارند. بطور کلّی، استفاده و یا عدم استفاده از متریال مرغوب، بهره‌گیری از سیستم‌های نورپردازی مجزّا، استفاده از پوشش برای دیوار‌ها و سقف خانه و بسیاری از موارد در وهله‌ی اوّل به بودجه‌ی مشتریان وابسته است و بسیاری از مردم تمایل دارند تا تناسبی را میان هزینه‌های صرف شده و نتایج بدست آمده برقرار کنند و باید در این زمینه به این نکته توجّه داشته باشید که می‌توان با انتخاب مواد اوّلیه درست و بهره‌مندی از دانش و تجربه‌ی طرّاحان نتایج قابل قبولی را با صرف هزینه‌ای مناسب کسب کرد.

 

میزان نورگیر بودن خانه باید در طرّاحی داخلی ساختمان در نظر گرفته شود :

میزان نورگیر بودن منزل در ساعات مختلف شبانه‌روز جزو مواردی است که مردم توجّه کم‌تری را نسبت به آن دارند و این مسئله باعث شده است تا در برخی از موارد مشتریان از نتایج بدست آمده رضایت کافی را نداشته باشند. در الگوهای طرّاحی مدرن، صنعتی، نیمه صنعتی و نیمه کلاسیک نور یکی از فاکتورهای بسیار مهم در زیبایی طرّاحی داخلی ساختمان محسوب می‌شود و عناصر تشکیل دهنده‌ی دکوراسیون و رنگ زمینه‌ی طرّاحی باید بر اساس میزان نور ساختمان انتخاب شوند تا سبک دکوراسیون انتخاب شده با فضای منزل شما دارای هماهنگی باشد.

طراحی دکوراسیون خانه

میزان نورگیر بودن منزل جزو عوامل موثّر بر طرّاحی داخلی ساختمان است

 

آیا دوبلکس بودن خانه تاثیری را در انتخاب طرّاحی داخلی ساختمان دارد؟

بله! دکوراسیون ساختمان دوبلکس دارای تفاوت‌هایی اساسی با طرّاحی داخلی ساختمان‌های معمولی می‌باشد و توجّه به این نکته می‌تواند بازده و کارایی سبک‌های انتخاب شده برای افزایش زیبایی ساختمان را تحت تاثیر قرار دهد. در دکوراسیون ساختمان دوبلکس می‌توان از الگوهایی جداگانه برای طرّاحی طبقات استفاده کرد و این الگوها را با استفاده از تعدادی عنصر رابط در راه پلّه‌ها به یکدیگر مرتبط کرد تا از این طریق زیبایی بنا افزایش یابد. با این حال، در بسیاری از موارد نیز مشاهده شده است که از سبک‌های یکسان و دارای تفاوت‌های جزئی برای تغییر دکوراسیون طبقات استفاده شده است و معمار ساختمان با صرف زمان و توجّه ویژه به راه پله و دیوار‌های مجاور آن توانسته است تا نتایج بسیار راضی کننده‌ای را کسب کند. تیم تخصصی طرّاحان تجارت جهانی دارای سابقه‌ای طولانی در اجرای دکوراسیون ساختمان دوبلکس است و تاکنون موفّق به پیاده‌سازی طرح‌های بسیاری در این زمینه شده است و شما با کمک تیم طرّاحی داخلی ساختمان شرکت ما می‌توانید بهترین الگو را برای طرّاحی ساختمان دوبلکس خود انتخاب و اجرا کنید و از مزایای یک دکوراسیون زیبا و کاربردی بهره‌مند شوید.

  • نشانی: تهران - میدان فردوسی - مرکز تجارت جهانی فردوسی
  • تلفن:  09309052665 - 0216631101
  • ایمیل : 

 

و اما برخی از نمونه کارهای این شرکت در زمینه طراحی داخلی ساختمان مسکونی ...

  • wtcd-maskuni-1.jpg
  • wtcd-maskuni-2.jpg
  • wtcd-maskuni-3.jpg
  • wtcd-maskuni-4.jpg
  • wtcd-maskuni-5.jpg
  • wtcd-maskuni-6.jpg
  • wtcd-maskuni-7.jpg
  • wtcd-maskuni-8.jpg
  • wtcd-maskuni-9.jpg
  • wtcd-maskuni-10.jpg
  • wtcd-maskuni-11.jpg
  • wtcd-maskuni-12.jpg
  • wtcd-maskuni-13.jpg
  • wtcd-maskuni-14.jpg
  • wtcd-maskuni-15.jpg
  • wtcd-maskuni-16.jpg
  • wtcd-maskuni-17.jpg
  • wtcd-maskuni-18.jpg
  • wtcd-maskuni-19.jpg
  • wtcd-maskuni-21.jpg

مطالب مرتبط: چرا باید شرکت طرّاحان تجارت جهانی را برای اجرای پروژه‌های طراحی داخلی اداری انتخاب کنیم؟

500 کاراکتر باقیمانده است


اشتراک گذاری:
    

طراحان تجارت جهانی

گروه طراحان تجارت جهانی

 

  • مدیرعامل: مهندس آزیتا کلائی
  • نشانی: تهران - خیابان فردوسی - مرکز تجارت جهانی فردوسی
  • تلفن:  09121307272 - 09199791119 - 02161908
  • ایمیل :

 

  • طراحی و دکوراسیون شعب موسسه اعتباری ثامن
  • ساختمان اداری و مدیریت لیزینگ ایرانیان
  • طراحی و دکوراسیون برج تجارت جهانی فردوسی
  • طراحی نمای ویلاهای کلاردشت
  • طراحی و دکوراسیون هتل IBIS
  • بانک تجارت کلیه شعب
  • صرافی شیرزادیان واقع در برج کوه نور
  • صرافی راشد ملاصدرا
  • صرافی بانک توسعه صادرات ایران

کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به گروه طراحان تجارت جهانی میباشد.

اتصال اینترنت وجود ندارد