بارگذاری...
خیابان فردوسی - مرکز تجارت جهانی فردوسی
02161908

طراحان تجارت جهانی   طراحان تجارت جهانی   طراحان تجارت جهانی   طراحان تجارت جهانی   طراحان تجارت جهانی   طراحان تجارت جهانی   طراحان تجارت جهانی

طراحان تجارت جهانی

تبلیغات آنلاین

این روزها تبلیغات آنلاین و دیجیتال مارکتینگ حرف اول در توسعه و پیشرفت کسب و کار را می زنند. از این رو اگر تا به امروز تنها به تبلیغات محیطی اکتفا کرده اید، همین حالا نسبت به تبلیغات آنلاین محصولات و کسب و کار خود اقدام کنید. امروزه تمام کسب و کارهای بزرگ و کوچک به منظور دیده شدن و فروش بیشتر به فکر طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ هستند. همانطور که می دانید ارائه خدمات و فروش محصول بدون تبلیغات موثر بازدهی قابل قبولی نخواهد داشت. دو روش در تبلیغات کسب و کار وجود دارد. اولی تبلیغات محیطی دومی تبلیغات آنلاین.  هر کدام مزایا و معایبی دارند، برای کسب اطلاعات در مورد این دو نوع تبلیغات در ادامه مطلب همراه ما باشید.

رسیدن به سودآوری فراوان بدون نیاز به پرداخت هزینه مضاعف هدفی است که تمام کسب و کارها به دنبال آن هستند. همه تمایل به رسیدن به قله هدف و کسب درآمد بالا را دارند. اما چه اقداماتی برای رسیده به هدف باید انجام داد؟ داشتن برنامه تبلیغاتی هدفمند و موثر یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین گام ها برای رسیدن به بازار هدف است. بنابراین نسبت به این موضوع هوشمندانه رفتار کنید. با ورود به اتوبوس ها و محیط داخل شهر با انواع تبلیغات محیطی روبرو شده اید. همینطور با ورود به دنیای مجازی و جستجو در شبکه های مجازی نیز انواع تبلیغات مجازی بامزه را دیده اید. از نظر شما کدام نوع تبلیغات در دید شما جذاب تر به نظر می آمد؟

تبلیغات آنلاین

تبلیغات محیطی یا تبلیغات آنلاین؟

تبلیغات آنلاین و تبلیغات محیطی هر یک روش های خاص خود را دارند. شما باید با توجه به نوع کسب و کار خود و فعالیت های سالیانه خود هر دو نوع تبلیغات یا حداقل یکی را مد نظر قرار دهید. با تبلیغات محیطی می توانید عکس محصول یا نوع خدمات خود را به قشرهای گوناگون از یک شهر یا چند شهر نشان دهید. در واقع مخاطبان شما فقط گروه سنی خاصی یا افراد خاصی نیستند. البته ناگفته نماند که در شرایط حال بیشتر افراد در هر سن و سالی دارای گوشی اندروید و شبکه های اجتماعی هستند. بنابراین قشرهای متعددی شاهد تبلیغات آنلاین کسب و کار شما خواهند بود. علاوه بر این افراد از نقاط مختلف جغرافیایی می توانند از طریق تبلیغات آنلاین با کسب و کار شما آشنا شوند و این یک مزیت بسیار قابل توجه برای کسب و کار شما خواهد بود.

در تبلیغات محیطی فرایند تکنولوژی نقش کمی داشته و بیشتر ابزارهای سنتی مورد استفاده قرار می گیرند. اما در تبلیغاتی آنلاین می توان قشر خاصی از مخاطبان را مورد هدف قرار داد. منظور از تبلیغات محیطی همان چاپ بروشور، چاپ کاتالوگ، چاپ کارت، چاپ تراکت و .. می باشد. استفاده از خدمات چاپ در تبلیغات محیطی از قدیم وجود داشته و هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع استفاده از خدمات چاپ اولین چیزی است که در تبلیغات محیطی به ذهن صاحب مشاغل می رسد.

تبلیغات محیطی

منظور از تبلیغات آنلاین؟

به هر نوع فعالیت مجازی در بستر اینترنت به منظور معرفی محصول یا معرفی خدمات تبلیغات آنلاین گفته می شود. افراد با هر نوع فعالیتی به منظور جذب مشتری بیشتر و درآمدزایی بالاتر به فکر معرفی شرکت خود به افراد بیشتری هستند. در تبلیغات آنلاین این هدف با طراحی سایت یا فعالیت در شبکه های مجازی محقق می شود. شما می توانید با ایجاد صفحه در شبکه مجازی نام تجاری کسب و کار خود را به افراد زیادی معرفی کنید.

امروزه روش های متعددی برای تبلیغات آنلاین وجود دارند که یک از روش ها مزایای خاص خود را دارند. ساخت وبلاگ، ساخت اپلیکیشن و تبلیغات در موتور جستجو همگی به نوعی تبلیغات آنلاین به شمار می روند و همچنین تبلیغات کلیکی و تبلیغات ایمیلی نیز از جمله تبلیغات های اینترنتی موثر هستند. حال برای این ارتباط آنلاین چه کار کنیم؟

شما می توانید به کمک شرکت های طراحی سایت و یا شرکت های بهینه سازی سئو در زمینه فعالیت مجازی و معرفی آنلاین اطلاعات بیشتری به دست آورید. حتی می توانید تمام کارهای مربوط به تبلیغات آنلاین را به شرکت بسپارید. آنها به طور کامل و دقیق تمام وبسایت شما را مورد بررسی قرار می دهند. نوع فعالیت شما را کاملاً بررسی کرده و متناسب با نوع کسب و کار شما بهترین روش را ارائه می دهند. مهمترین چیز در تبلیغات آنلاین جذب مخاطب به شیوه تبلیغاتی شما است. شما باید مخاطبان حوزه فعالیت خود را بشناسید و مطابق با روحیه و نوع فعالیتشان روش تبلیغاتی را انتخاب کنید.

هدف اصلی از طراحی سایت

راه اندازی سایت اینترنتی از اقدامات اولیه برای تبلیغات آنلاین به شمار می رود. طراحی سایت در حوزه کسب و کار، موجب همگام شدن با سایر کسب و کارها می شود. امروزه نداشتن سایت و عدم معرفی آنلاین به معنای در جا زدن و عقب ماندن از سایر رقبا است. با این روش تبلیغاتی همیشه خدمات شما در بستر اینترنتی در اختیار مخاطبان قرار دارد. مخصوصاً اگر در زمینه سئو و بهینه سازی آن سرمایه گذاری کرده باشید روز به روز تعداد بازدیدکنندگان سایت بیشتر شده و مسلماً به تعداد مشتریان نیز افزوده می شود. شما با توجه به نوع فعالیت خود می توانید وب سایت اینترنتی اختصاصی یا وب سایت وردپرسی طراحی کنید. انتخاب نوع وب سایت به نظر شخصی و کارشناس و میزان بودجه شما بستگی دارد.

طراحی سایت وردپرسی ارزان تر و مقرون به صرفه تر است اما از طریق طراحی سایت اختصاصی می توانید امکانات ویژه تری برای سایت خود طراحی کنید. البته ناگفته نماند که وب سایت های اختصاصی از لحاظ امنیت و کارکرد در رتبه بالاتری قرار گرفته اند.

طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن از دیگر اقدامات تبلیغات آنلاین پس از طراحی سایت است. فروشگاه های اینترنتی با داشتن اپلیکیشن می توانند امکان دسترسی ساده به محصولات را برای مشتریان خود فراهم کنند. اپلیکیشن به مشتری امکان بررسی محصولات و ویژگی ها را داده و مشتریان می توانند خیلی ساده از طریق اپلیکیشن نیز ثبت سفارش خود را انجام دهند. شما می توانید لینک دانلود اپلیکیشن کسب و کار خود را درون سایت قرار دهید تا هر فرد بتواند به راحتی اپلیکیشن را درون گوشی نصب و پیاده سازی کند.

 

منظور از تبلیغات کلیکی یا تبلیغات گوگلی چیست؟

تبلیغات کلیکی بدون داشتن وب سایت فروشگاهی یا خدماتی امکانپذیر نیست. شما برای انجام این نوع تبلیغات ابتدا باید یک بنر شیک مناسب با حوزه فعالیت خود آماده کنید. بنری که مخاطب را به خود جذب کند. سپس از وب سایت های پربازدید بخواهید که بنر طراحی شده کسب و کار شما را در وب سایت خود قرار دهد. بازدیدکنندگان آن سایت با کلیک روی بنر تبلیغاتی وارد سایت اینترنتی شما می شوند و شما از این طریق وب سایت و کسب و کار خود را به افراد زیادی معرفی خواهید کرد. شما به ازای هر کلیک از سوی بازدید کنندگان سایت مربوطه موظف به پرداخت هزینه به آن صاحب سایت خواهید بود. اما تبلیغات گوگلی به چه صورت است؟

Google Adwords همان تبلیغات در گوگل است. در این روش شما به ازای تبلیغات آنلاین به گوگل مبلغی مشخص پرداخت خواهید کرد. حتما با جستجوی موضوعی عبارت  Ad یا تبلیغ در کنار آدرس وب سایت را دیده اید. این کلمه نشان دهنده تبلیغات آنلاین سایت مورد نظر است. گوگل یک موتور جستجوی عمومی است. در واقع افراد برای جستجوی هر موضوعی وارد موتور گوگل می شوند. بنابراین تبلیغات در صفحه اصلی گوگل تاثیرات مثبت و بسیار خوبی روی رونق کسب و کار خواهد داشت. پروسه این روش بدین ترتیب است شما مبلغ پیشنهادی خود را به گوگل ارائه می دهید. سپس گوگل مبلغ پیشنهادی شما را با مبلغ سایر رقبا بررسی کرده و در آخر تصمیم به پذیرش یا عدم پذیرش می کند. تبلیغات از طریق گوگل ادوردز یکی از موثرترین و هدفمند ترین روش ها است. چنانچه هزینه پرداختی توسط شما بیشتر از رقبا باشد. سایت شما بالای سایت های رقبا نمایش داده می شود و مسلماً تاثیر بیشتری در دیده شدن خواهد داشت.

تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین بهتر است یا تبلیغات محیطی ؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و روند رو به جلوی فعالیت های مجازی مسلماً تبلیغات آنلاین تاثیر شگرفی در توسعه کسب و کار خواهد داشت. اما تاثیرات تبلیغات محیطی هم نمی توان نادیده گرفت. شما باید با توجه به نوع فعالیت خود سرمایه ی تبلیغاتی خود را در هر دو روش به کار ببرید. نیاز رشد شرکت های بزرگ و کوچک به تبلیغات درست و موثر است. بنابراین پیش از هر اقدامی تحقیقات لازمه را انجام دهید. مهمترین هدف تبلیغات  برقراری ارتباط مشتری با کسب و کار شما است. در گذشته این هدف بیشتر با تبلیغات محیطی میسر می شد اما اکنون ارتباط آنلاین در بستر اینترنت بین خریدار و فروشنده رابطه مستحکم تری ایجاد کرده است.

این روزها همچنان در خیابان های شهر و جایگاه های مخصوص تبلیغات محیطی بسیار دیده می شود. اینگونه تبلیغات محیطی مزیت های بسیاری برای برند مربوطه خواهد داشت. شما کافی است در هر روش تبلیغاتی بتوانید حوزه فعالیت و نوع خدمات دهی خود را بهتر به مخاطبان معرفی کنید. هر چقدر مخاطبان به شناخت بهتری از شرکت و برند شما دست پیدا کنند. احتمال مراجعه حضوری یا غیر حضوری آن ها بیشتر خواهد شد.

تبلیغات آنلاین

مزیت بهره مندی از تبلیغات آنلاین

گستره و بستر اینترنتی تبلیغات آنلاین آنچنان وسیع است که هر فرد بسته به نظر خود می تواند در رسانه مورد نظر به تبلیغات کسب و کار خود بپردازد. رسانه های آنلاین هیچ محدودیتی ندارند و می توانند در مکان های متعدد و زمان مد نظر شما شرکت و برند شما را به مخاطبان خود معرفی کند. تنوع محتوا در تبلیغات اینترنتی نیز بیشتر است. چرا که شما می توانید با تولید یک محتوای طنزآلود و کوتاه علاوه بر انتقال پیامی خاص کسب و کار خود را نیز تبلیغ کنید. همچنین محتوای تبلیغ می تواند متنی، صوتی و حتی ویدئویی باشد.

در تبلیغات آنلاین نوع محتوای تبلیغی باید از پیش هدف گذاری شده باشد. محتوای آماده شده می تواند تخصصی، علمی، طنز و یا حتی ورزشی باشد. ایده های خلاق همیشه در تبلیغات آنلاین بهتر جواب می دهد. بنابراین می توانید از افراد خلاق در این زمینه کمک بخواهید. مهم ترین مزیت تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات محیطی تعداد کاربران بیشتر است.

امکان مدیریت ساده هزینه تبلیغات آنلاین یکی از مزیت های قابل توجه برای صاحبان شرکت است. تنوع در روش های تبلیغات آنلاین امکان کم کردن هزینه تبلیغاتی را فراهم می آورد. شما به عنوان صاحب کسب و کار می توانید با توجه به بودجه تبلیغاتی بهترین و مناسب ترین روش تبلیغاتی را انتخاب کنید.

سرعت بالا و بهره وری قابل قبول از دیگر مزایای بهره گیری از تبلیغات آنلاین است. امروزه اکثریت افراد در دنیای وب حضور داشته و در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند. بنابراین احتمال رشد و رونق کسب و کار با تبلیغات اینترنتی در دنیای مجازی بالاتر است. علاوه بر این موارد، با تبلیغات مجازی می توان روی نوع تبلیغات تسلط بیشتری داشت. شما پس از اجرای تبلیغ می توانید همان لحظه بازخورد تبلیغاتی را تا حد بسیار زیادی مشاهده کنید.

تبلیغات آنلاین

در کجا از تبلیغات آنلاین و در کجا از تبلیغات محیطی استفاده کنیم؟

تبلیغات آنلاین و تبلیغات محیطی هر کدام نسبت به شرایط و محیط کارآمدتر خواهد بود. شما باید شیوه های تبلیغاتی کسب و کار خود را بروز رسانی کنید. بهره گیری از جدیدترین شیوه های تبلیغاتی معمولاً بهترین بازدهی را خواهد داشت. بنابراین اگر به دنبال افزایش فروش و افزایش بازدهی کسب و کار خود هستید سعی کنید از بروزترین شیوه های تبلیغاتی استفاده کنید.

صاحبان مشاغل با اجرای هر نوع تبلیغ در تلاش جذب مشتری و معرفی محصولات شرکت و برند خود هستند. مسلماً تفاوت های بسیاری بین تبلیغات آنلاین و تبلیغات محیطی وجود دارد. صاحب شرکت متناسب با هدف کسب و کار می تواند در زمینه های گوناگون تبلیغات آنلاین و محیطی انجام دهد. معمولا هر شرکتی با داشتن کارشناس و متخصص بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ پیش از هر اقدامی سطح نیاز شرکت را بررسی کرده و بهترین گزینه تبلیغاتی را انتخاب می کند.

در کنار تبلیغات آنلاین و دیجیتال مارکتینگ، اجرای بهترین تبلیغات محیطی نیز پیشنهاد می شود.  در واقع ترکیب این دو روش تبلیغاتی در کنار هم تاثیر بیشتری خواهد داشت. شناخت درست از هدف بازار و توجه به هدف شرکت موجب سرمایه گذاری در درست ترین مسیر می شود. 

 

طراحان تجارت جهانی

گروه تبلیغات طراحان تجارت جهانی، یک مجموعه کاملا تخصصی در زمینه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی از جمله: طراحی وبسایت، سئو و تولید محتوا است که با ارائه‌ی پکیج‌های ویژه‌ی خدماتی در زمینه‌های مختلف پا به عرصه‌ی فعالیت گذاشته است. گروه مهندسی طراحان تجارت جهانی تداوم و بقای خود را در حوزه‌یفناوری با برنامه‌ریزی هدفمندانه و حرکت به سمت رفع نیازهای نوین فردی و سازمانیرقم زده وبا بیش از چندین سال حضور و فعالیت مستمر و موفق در تجارت الکترونیک و تبلیغات توانسته است با توسعه منابع و زیرساختهای پیشرفته، مطابق با استانداردهای تعریف شده، در راستای محقق نمودن برنامه‌های استراتژیک و چشم‌اندازی نچندان دور در حوزه هوشمندسازی مشاغل خدماتی گام‌های اثربخشی را برداشته و هم‌اکنون با تکیه بر منابع انسانی متخصص و با انجام عملکردی بهینه وفرآیندهای ساخت‌یافته، مشاوره‌ای، آموزشی و اجرایی زیر را در قالب پکیج‌های انحصاری ارائه می‌نماید :

خدمات مشاوره‌ای، آموزشی و اجرای تخصصی نظیر:

  • طراحی وبسایت
  • سئو و بهینه سازی
  • بازاریابی دیجیتال
  • تولید محتوا
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات محیطی
  • عکاسی و فیلمبرداری
  • تیزر، موشن و انیمیشن

و ...

شایان ذکر است، با توجه به نفوذ چشمگیر و روزافزون فناوری دراجتماع، گروه تبلیغات طراحان تجارت جهانی همواره در تلاش است برای بهره‌گیری از متدهای هوشمند ، مشاغل ایرانی را در راستای رونق سقف فروش و تکامل میزان بهره‌وری یاری نماید.

گروه تبلیغات طراحان تجارت جهانی با ایجاد یک سازمان متمایز در خلق ارزش و سرمایه ملی و کارآفرینی همواره رضایتمندی و وفاداری  به مشتریان را در اولویت‌های سازمانی خود قرار داده و امید دارد به ایجاد پل ارتباطی تنگاتنگ میان خلا‌های تجاری و سازمانی با تکنولوژی نوین و بروز دنیا در سطح کشور ایران.

آخرین پروژه اجرایی این مجموعه در زمینه تبلیغات آنلاین:

طراحی، امنیت و سئو وبسایت، تبلیغات و بازاریابی دیجیتال و همچنین آغاز فاز اول از راه اندازی واحد روابط عمومی آفلاین و آنلاین مرکز تجارت جهانی فردوسی و شرکت های زیر مجموعه هلدینگ تجارت جهانی فردوسی.

  • وبسایت شرکت:  http://wtcd.ir/web
  • آدرس و تلفنهای شرکت :
  • نشانی:  تهران – میدان فردوسی - ضلع جنوب شرقی – مرکز تجارت جهانی فردوسی – طبقه همکف – پلاک 72
  • تلفن:  02161908
  • تلفن همراه:  09199791119
  • پست الکترونیکی:  

 

500 کاراکتر باقیمانده است


اشتراک گذاری:
    

طراحان تجارت جهانی

گروه طراحان تجارت جهانی

 

  • مدیرعامل: مهندس آزیتا کلائی
  • نشانی: تهران - خیابان فردوسی - مرکز تجارت جهانی فردوسی
  • تلفن:  09121307272 - 09199791119 - 02161908
  • ایمیل :

 

  • طراحی و دکوراسیون شعب موسسه اعتباری ثامن
  • ساختمان اداری و مدیریت لیزینگ ایرانیان
  • طراحی و دکوراسیون برج تجارت جهانی فردوسی
  • طراحی نمای ویلاهای کلاردشت
  • طراحی و دکوراسیون هتل IBIS
  • بانک تجارت کلیه شعب
  • صرافی شیرزادیان واقع در برج کوه نور
  • صرافی راشد ملاصدرا
  • صرافی بانک توسعه صادرات ایران

کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به گروه طراحان تجارت جهانی میباشد.

اتصال اینترنت وجود ندارد