بارگذاری...
خیابان فردوسی - مرکز تجارت جهانی فردوسی
02161908

طراحان تجارت جهانی   طراحان تجارت جهانی   طراحان تجارت جهانی   طراحان تجارت جهانی   طراحان تجارت جهانی   طراحان تجارت جهانی   طراحان تجارت جهانی

طراحان تجارت جهانی

طراحان تجارت جهانی

دکوراسیون مغازه پوشاک می‌تواند تأثیر زیادی در جذب مشتری داشته باشد، پس باید بدانید که چه نمایشگرها و چه نورهایی هم زیبا و هم کاربردی هستند. در این مقاله قصد داریم روشی عالی برای دکوراسیون مغازه پوشاک را برای شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.


دکوراسیون مغازه پوشاک تأثیر زیادی در افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر دارد، بنابراین بهتر است علاوه بر کیفیت لباس، به طراحی داخلی دکور فروشگاه لباس نیز توجه بیشتری داشته باشیم و فضایی منحصربه‌فرد ایجاد کند. افزایش فروش و تبدیل بازدیدکنندگان و رهگذران به مشتری یکی از چالش‌های پیش روی صاحبان مغازه‌ها و فروشگاه‌های مختلف است و دکوراسیون فروشگاه، مغازه و فضای تجاری مرتبط با پوشاک یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین آن‌هاست. راه‌حل‌هایی برای دستیابی به این چالش یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان مغازه پوشاک هست.

دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه و مردانه باید به‌گونه‌ای طراحی شود که افراد ابتدا جذب ویترین شوند و سپس به داخل فروشگاه کشیده شوند و درنهایت درصد زیادی از آن‌ها منجر به خرید شود. برخلاف برخی از فروشندگان که فکر می‌کنند مواد و محصولات باکیفیت قیمت مناسبی برای جذب مشتری دارند، دکوراسیون داخلی فروشگاه‌های پوشاک زنانه و مردانه در جذب مشتری بسیاری اهمیت دارد. این اصل طلایی نباید هرگز فراموش شود. امروزه فروشگاه‌های لباس به‌عنوان فروشگاه‌های شلوغ به‌حساب می‌آیند، زیرا مردم به لباس‌های خود اهمیت می‌دهند، بنابراین بوتیک‌های زیادی در شهرهای مختلف وجود دارد که با یکدیگر رقابت می‌کنند. طراحی داخلی مغازه پوشاک تأثیر زیادی در افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر دارد، بنابراین بهتر است علاوه بر کیفیت لباس، به طراحی داخلی دکور فروشگاه لباس نیز توجه بیشتری داشته و فضایی منحصربه‌فرد ایجاد کند.

در ادامه ایده‌هایی برای تزیین دکوراسیون مغازه پوشاک به شما می‌دهیم که باعث جذب مشتری می‌شود. اگر صاحب یک فروشگاه لباس یا طراح داخلی آن هستید، شاید مهم‌ترین چیز برای شما طراحی داخلی چشمگیر و جذاب برای این فضای تجاری باشد؛ اما جدای از دکوراسیون خاص و شیک، در مشاوره طراحان تجارت جهانی، به طراحی و چیدمان ویترین و فضای داخلی به‌گونه‌ای می‌پردازیم که به فروش، افزایش کارایی کسب‌وکار و خرید موفق برای مشتریان کمک کند. برای طراحی و دکوراسیون مغازه پوشاک بدون شک باید بدانید که باید به جزئیات دقیق محصولات خود توجه کنید. طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک و دکوراسیون مغازه‌های مختلف که ماهیتی کاملاً تجاری دارند و نیاز به طراحی کاملاً کاربردی دارند به جزئیات محصول و امکانات موجود بستگی دارد. نوع لباس و لوازمی که در این مغازه به فروش می‌رسد، قیمت، میزان راحتی یا عادی بودن محصولات، فضایی که برای نمایش، نوع فروشگاه و لباس‌ها، ساختار فروشگاه و ده‌ها مورد چیزهای ریزودرشت دیگر باید با دقت بررسی کنند و درنهایت به مناسب‌ترین طرح بپردازند.

در زیر راهکارهای مؤثر برای بهبود دکوراسیون مغازه پوشاک می‌پردازیم.

یک نمایش عالی داشته باشید!

داشتن ویترینی متمایز، زیبا و جذاب اولین نکته‌ای است که در طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک باید به آن توجه کرد. پس بهترین و زیباترین محصولات خود را پشت ویترین قرار دهید. البته چیدمان ویترین باید به‌گونه‌ای باشد که شلوغی بصری ایجاد نکند زیرا دکور رنگارنگ و شلوغ فروشگاه باعث می‌شود تا مشتریان نتوانند محصولات و اجناس را ببینند و نتیجه منفی برای شما به همراه داشته باشد.

دکوراسیون مغازه پوشاک

ورودی نقطه عطف مجموعه شماست.

ورود به فروشگاه اولین باری است که مخاطب با مجموعه شما روبرو می‌شود. این قسمت جایی است که مشتری از دنیای بیرون به محل شما می‌رود و این قسمت جایی است که مشتری فروشگاه شمارا بررسی و ارزیابی می‌کند و حدس می‌زند که فروشگاه شما گران است یا ارزان! برای چیدمان مناسب، اگر می‌خواهید از هر قشری مشتری جذب کنید، بهتر است در قسمت ورودی لباس‌های باکیفیت، زیبا و درعین‌حال ترند داشته باشید.

به نورپردازی توجه کنید!

نورپردازی یک عنصر بسیار ارزشمند در دکوراسیون یک فروشگاه لباس است، نورپردازی حرفه‌ای تأثیر بسزایی در مدت اقامت مشتریان در فروشگاه شما دارد. هنگام طراحی فضای داخلی فروشگاه به دو نوع نورپردازی نیاز خواهید داشت. یکی نورپردازی کلی برای درک کلی فضا و محصول و سهولت حرکت در اطراف محیط، دیگری استفاده از نورهای تأکیدی و موضعی بر روی محصولات خاص باهدف جلب‌توجه مشتری و ایجاد انگیزه در انتخاب و خرید محصول است. البته نوع محصولی که برای فروش انتخاب کرده‌اید در فرآیند نورپردازی مؤثر خواهد بود. دکور یک فروشگاه پوشاک مردانه یا زنانه باید نورپردازی حرفه‌ای داشته باشد. نورپردازی سقف برای روشنایی کل فروشگاه بسیار مهم است.

شیک‌ترین و پرفروش‌ترین لباس‌های خود را با نورپردازی تأکیدی که همان استفاده از نورپردازی حرفه‌ای ویژه بالای قفسه لباس است، تقویت کنید. البته نباید از نورپردازی مناسب غافل شوید و همیشه سعی کنید فروشگاه خود را روشن نگه‌دارید، زیرا این امر با سطح انرژی مشتریان و خستگی چشم آن‌ها ارتباط مستقیم دارد.

  • فروشگاه لباس بچه‌گانه: از نورهای تیره استفاده نکنید.
  • فروشگاه پوشاک یا محصولات مردانه: بهتر است از رنگ کلاسیک روشن و تقریباً مشکی استفاده کنید.
  • پوشاک و فروشگاه‌های زنانه: برای شاد جلوه دادن اتاق بهتر است از رنگ‌های روشن و شاد و نور استفاده کنید.
  • جهت حرکت را مشخص کنید!
  • طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک شما باید کاربردی باشد. چراکه تراکم و ازدحام بیش‌ازحد در زمان اوج حضور مشتری مانع از حضور افراد بیشتری در مجموعه می‌شود.

مسیرها را مشخص کنید تا مشتریان ازیک‌طرف وارد شوند، به‌راحتی کل فروشگاه را بچرخند و خارج شوند، این ترفند کمک می‌کند تا فضای داخلی فروشگاه بهتر دیده شود و بر این اساس، کالاهای بیشتری بفروشد.

فضای داخلی را شلوغ نکنید!

طبیعتاً هیچ شخصی دوست ندارد هنگام خرید و انتخاب محصول یا چیزی، مانع از حرکت شود و با شخص دیگری ارتباط برقرار کند؛ بنابراین هنگام چیدمان محصولات فروشگاه باید دقت کرد که فضای کافی برای عبور مشتریان در نظر گرفته شود تا بتوانند آزادانه تردد کنند.

راهکارهای برای توقف بیشتر مشتری

برای تشویق مشتری به ماندن در مجموعه و عدم عبور از محصولات از یا تابلوهای تخفیف با توضیح محصولات و قیمت آن‌ها استفاده کنید.

دیوار سمت راست را برجسته کنید!

نام دیوار قدرت را شنیده‌اید و آیا میدانید چه تأثیری در دکوراسیون مغازه پوشاک دارد؟ اولین دیواری که مشتریان پس از ورود به فروشگاه با آن مواجه می‌شوند «دیوار قدرت» نام دارد تجربه نشان داده است که اکثر مشتریان پس از ورود به فروشگاه به سمت راست‌راه می‌روند؛ بنابراین باید به طراحی این دیوار محصولاتی که روی آن به نمایش خواهید گذاشت توجه ویژه‌ای داشته باشید. برای دیوار قدرت در فروشگاه پوشاک باید طراحی خاصی داشته باشید، از رنگ‌های روشن و شاد و هیجان‌انگیز استفاده کنید، محصولاتی باقیمت مناسب داشته باشید. تخفیف‌های جذاب و پیشنهادات جذاب را برای خرید حفظ کنید. حتی برخی از دکوراتورها پیشنهاد می‌کنند که جذابیت محصول را به سمت انتهای دیوار قدرت افزایش دهند.

دکوراسیون مغازه پوشاک

قفسه لباس‌ها و تأثیر آن در دکوراسیون مغازه پوشاک

اغلب اوقات، مشتریان فروشگاه شمارا ترک می‌کنند زیرا نمی‌توانند به‌راحتی محصولی را که می‌خواهند بخرند پیدا کنند و این به نحوه ساختار چیدمان فروشگاه بستگی دارد. حتی برای دکور فروشگاه‌های کوچک لباس زنانه یا بوتیک‌ها که خانم‌ها همه اجناس را به‌دقت بررسی می‌کنند، این مشکل همچنان وجود دارد. در رابطه با این اصل مهم قفسه‌ها نقش حیاتی را ایفا می‌کنند شما باید بدانید که در دکوراسیون مغازه پوشاک خود از چه نوع قفسه‌ی استفاده می‌کنید و هر یک چه کاربردی دارد. استفاده بهینه از قفسه‌ها بسیار مهم است و باعث جذب مشتریان می‌شود.

برخی از افراد ترجیح می‌دهند از قفسه‌های عمودی مختلفی برای تزیین مغازه‌های خود استفاده کنند که هرکدام دارای یک قسمت کامل لباس هستند و برخی دیگر در اثر پوشیدن لباس از مانکن‌هایی در اطراف خود استفاده می‌کنند. طراحی این اقلام به مشاوره و تجربه سازنده دکوراسیون فروشگاه لباس، نوع مشتریان، میزان لوکس بودن لباس و عوامل دیگر بستگی دارد. موضوع دکوراسیون فروشگاه پوشاک زنانه از حساسیت بیشتری نسبت به فروشگاه پوشاک مردانه برخوردار است: خانم‌ها چندین ساعت برای خرید لباس وقت می‌گذارند و برای آن‌ها مهم است که فروشگاهی که انتخاب می‌کنند علاوه بر محصولات باکیفیت، دکوراسیون زیبایی نیز داشته باشد.

تأثیرتم و رنگ در دکوراسیون مغازه پوشاک

تم موردنظر را باید با سطح قیمت لباس، نوع مشتری، محل فروشگاه و ... سنجید. به‌عنوان‌مثال، چیزی که منحصربه‌فرد و بسیار گران است، همیشه به یکتم و دکوراسیون عجیب‌وغریب نیاز دارد. از طرفی نوع سوژه و طراحی محیط متناسب باید همسو با متراژ فروشگاه باشد. برای فروشگاه‌های کوچک از تم روشن و برای فروشگاه‌های بزرگ از تم تیره استفاده می‌کنند، البته دکوراسیون فروشگاه‌های لباس زنانه باید تا حد امکان روشن باشد و دکوراسیون فروشگاه‌های لباس مردانه باید تیره باشد. اگر صاحب برند هستید و در فضای دیجیتال فعالیت می‌کنید، باید از رنگ برند شما در طراحی تم و فضای داخلی فروشگاه استفاده شود.

نورپردازی یک عنصر بسیار ارزشمند در دکوراسیون مغازه پوشاک است: نورپردازی حرفه‌ای تأثیر بسزایی در مدت اقامت مشتریان در فروشگاه شما دارد. دکور یک فروشگاه پوشاک مردانه یا زنانه باید نورپردازی حرفه‌ای داشته باشد. نورپردازی سقف برای روشنایی کل فروشگاه بسیار مهم است. شیک‌ترین و پرفروش‌ترین لباس‌های خود را با نورپردازی تأکیدی که همان استفاده از نورپردازی حرفه‌ای ویژه بالای قفسه لباس است، تقویت کنید. البته نباید از نورپردازی مناسب غافل شوید و همیشه سعی کنید فروشگاه خود را روشن نگه‌دارید، زیرا این امر با سطح انرژی مشتریان و خستگی چشم آن‌ها ارتباط مستقیم دارد.

معجزه رنگ‌ها در دکوراسیون مغازه پوشاک

رنگ یکی از مهم‌ترین عناصر در دکوراسیون داخلی پوشاک است و بر فضا تأثیر زیادی می‌گذارد. رنگ نقش بسزایی در جلب مشتری دارد بنابراین جزو نکات کلیدی در دکوراسیون مغازه پوشاک است و می‌تواند تجربه خرید خاطره‌انگیز و راحت را برای مشتریان شما به ارمغان بیاورد، بنابراین نباید رنگ را در طراحی داخلی یک مکان دست‌کم بگیرید و باید سعی کنید بهترین و مناسب‌ترین رنگ را برای دکوراسیون مکان موردنظر خود انتخاب کنید. پس شخصی یا شرکتی که طراحی دکوراسیون فروشگاه را انجام خواهد داد باید با روانشناسی رنگ‌ها در بازاریابی و فروش آشنا باشد و با توجه به فروشگاه و نوع فروش بهترین رنگ را انتخاب کند.

رنگ مغازه ممکن است برای جذب مشتری در طلافروشی سفید باشد اما همین رنگ باعث جذب مشتری در دکوراسیون فروشگاه موبایل نمی‌شود؛ بنابراین بهتر است با آگاهی کامل از رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی فروشگاه استفاده کنید. در این مطلب بهترین رنگ‌ها را برای دکوراسیون مغازه پوشاک ارائه کرده‌ایم تا بتوانید از بهترین رنگ‌ها برای جذب مشتری به فروشگاه خود استفاده کنید.

دکوراسیون مغازه پوشاک

  • رنگ آبی

رنگ آبی یادآور آسمان و دریا است و می‌تواند آرامش را به مخاطب القا کند، معمولاً رنگ آبی در تمام فروشگاه استفاده می‌شود. رنگ آبی حس اعتماد و امنیت را به فضای داخلی فروشگاه می‌دهد و می‌تواند بهترین رنگ برای جذب مشتری به فضای داخلی فروشگاه باشد.

  • رنگ زرد

رنگ زرد می‌تواند جلب‌توجه کند، بنابراین می‌تواند بهترین انتخاب برای بخش‌های قابل‌فهم و مهم فروشگاه باشد و شما می‌خواهید مشتریان جذب آن‌ها شوند.

  • رنگ سبز

رنگ سبز انسان را به یاد گیاهان می‌اندازد و گیاهان به فضا روح می‌بخشند که می‌تواند در مورد رنگ سبز نیز صادق باشد. لازم به ذکر است که رنگ سبز دارای سایه‌های مختلفی است که با توجه به قسمتی که قرار است استفاده شود و سایر رنگ‌های فضا باید از آن استفاده کرد.

  • رنگ سفید

رنگ سفید برای دکوراسیون مغازه پوشاک انتخاب خوبی است و می‌تواند فضا را شاد و روشن کند. نکته مهم در استفاده از رنگ سفید این است که استفاده زیاد از این رنگ در فضا باعث ایجاد احساس خستگی در مخاطب می‌شود، بنابراین توصیه می‌کنیم از لکه‌های رنگی در دکوراسیون داخلی فروشگاه استفاده کنید.

  • رنگ صورتی

صورتی‌رنگی شاد اما آرامش‌بخش است. این رنگ برای مغازه‌هایی که بالباس، اکسسوری و اجناس زنانه سروکار دارند می‌تواند بهترین انتخاب باشد. اگر به دنبال فضایی آرام هستید، این رنگ ممکن است بهترین انتخاب برای دکوراسیون مغازه پوشاک شما باشد.

استفاده از رنگ مشکی در دکوراسیون مغازه

مشکی بهترین انتخاب برای مغازه پوشاک مردانه است. این رنگ حس تجمل‌گرایی را القا می‌کند و می‌تواند فضا را خاص کند چراکه همه جرئت استفاده از این رنگ را ندارند؛ اما فراموش نکنید که اگر این رنگ در جای اشتباه انتخاب شود، می‌تواند نتیجه فاجعه‌بار خواهد بود و فضا را کسل‌کننده و خسته‌کننده می‌کند.

  • رنگ نارنجی

نظر شما در مورد رنگ نارنجی چیست؟ رنگ نارنجی به انسان احساس انرژی می‌دهد که انگار خون دوباره در رگ‌ها جاری‌شده است. اگر به دنبال انرژی مثبتی هستید که از فضای داخلی فروشگاه جاری شود، می‌توانید از این رنگ استفاده کنید. شما می‌توانید از دیگر خدمات شرکت طراحان تجارت جهانی عبارت از دکوراسیون پوشاک زنانه، دکوراسیون داخلی پاساژ و دکوراسیون استخر خانگی استفاده کنید.

500 کاراکتر باقیمانده است


اشتراک گذاری:
    

طراحان تجارت جهانی

گروه طراحان تجارت جهانی

 

  • مدیرعامل: مهندس آزیتا کلائی
  • نشانی: تهران - خیابان فردوسی - مرکز تجارت جهانی فردوسی
  • تلفن:  09121307272 - 09199791119 - 02161908
  • ایمیل :

 

  • طراحی و دکوراسیون شعب موسسه اعتباری ثامن
  • ساختمان اداری و مدیریت لیزینگ ایرانیان
  • طراحی و دکوراسیون برج تجارت جهانی فردوسی
  • طراحی نمای ویلاهای کلاردشت
  • طراحی و دکوراسیون هتل IBIS
  • بانک تجارت کلیه شعب
  • صرافی شیرزادیان واقع در برج کوه نور
  • صرافی راشد ملاصدرا
  • صرافی بانک توسعه صادرات ایران

کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به گروه طراحان تجارت جهانی میباشد.

اتصال اینترنت وجود ندارد